16-klapise silindripeaga säästlikud mootorid on Zetori enda arendus- ja tootmistegevuse tulemus. Mootori konstruktsioon on kohandatud spetsiifiliselt mudeli nõuetele, mis on pika eluea garantiiks, optimaalseks tööks ja säästlikud. IV etapi / EURO4 astme lõpliku heitkoguste standardi täitmisega ei koorma mootorid keskkonda ülemääraste saasteainetega.
Optimeeritud mootori töö, toob kaasa madalama soojuskoormuse, väiksema tarbimise ja suurema võimsuse.
2016. aastal käivitatakse uute mootorite tootmine koos edasise säästlikkuse ja heitkoguste vähendamisega. Forterra traktorid, mis on varustatud uute mootoritega ja vastavad IV-emissiooni standardile, katsetati Mendeli ülikooli teadlaste poolt. Uuringute tulemused kinnitasid, et uued mootorid on eelmise põlvkonna mootoritest säästlikumad.
Uue Eco 40 käigukasti kasutamine vähendas veelgi kütusekulu.
Zetor arendab ja toodab oma käigukastid, kasutades kõrgekvaliteetseid materjale, mis pakuvad vastupidavust, tõhusust ja pikka eluiga.
Suurem käikude arv ja kasutamine hoiab mootorit optimaalsetel pööretel nii põllul töötamisel kui ka transportimise ajal. See hoiab kütusekulu madalal. Kõige sagedamini kasutatavas tööpiirkonnas on 7 või 9 käiku ning automaatset käiguvahetust kasutatakse ka siis, kui traktor on koormatud. Forterra traktorite mugav käiguvahetus ja lihtsam kasutamine on lubatud ka automaatse pöördemomendi kordistaja abil, mis tagab kordistaja automaatse käiguvahetuse, sõltuvalt mootori pöörlemiskiirusest.
Neljakäiguline kolmeastmeline reduktoriga käigukast
24 edasi ja 18 tagasikäigukiirust
7 käiku tööpiirkonnas 6-12 km / h
Kolmeastmelise kordistaja ja hüdraulilise reeversiga, viiekäiguline käigukast
30 edasi-tagasi ja 30 tagasikäigukiirust
9 käiku tööpiirkonnas 6-12 km / h
Traktori kasutamine lihtsamaks
Sidurinupp käiguvahetushooval
Kolmefaasiline pöördemomendi kordisti automaatse PowerShuttle funktsiooniga
Hüdrauliline reevers
Zetor FORTERRA traktorid on varustatud Boschi elektro-hüdraulikaga, mis pakub kombineeritud tööriistadega töötamisel suuremat efektiivsust. Kaks hüdrosilindrit tagavad traktori ühtlase koormuse ja maksimaalse tõstejõu kuni 85 kN. Selleks, et teha töö lihtsamaks ja kvaliteetsemaks, on traktoril automaatne pealülitusjärjestuse süsteem.
Forterra HD on varustatud nelja hüdraulilise kiirühendusega elektrohüdraulilise juhtimisseadmega
Unikaalne HitchTronic süsteem sai pärast turule toomist mitmeid professionaalseid auhindu. Selle kolmepunkti haakeseadme automaatreguleerimise süsteem ei nõua erinevat tüüpi reguleerimist ja tundlikkust. Süsteem ise mõõdab pinnase ja reguleerib kolmepunkti haakeseadme vastavalt väärtustele.
HitchTronic süsteem suurendab seega teie töö tootlikkust ja vähendab samal ajal kütusekulu 5-7% võrra.
Forterra kabiin on mugav. Töö käigus hindate suurepärast ergonoomilist disaini. Zetori traktorite kabiinid on avarad ja armatuurlaud parandab sõidumugavust masina intuitiivse juhtimisega.
Forterra HD on lisaks varustatud multifunktsionaalse paneeliga, millel on ühendatud kõik olulised juhtseadmed. Juhil on kõik käeulatuses, alates hüdraulika juhtimisest kuni automaatseadmete aktiveerimiseni.
Forterra HD vedrustusega esitelg koosneb struktuurilt kahest eraldi iseseisvast poolteljest. Tänu väiksematele vedruosadele on teljel suurem raskuse ja löögi summutamise võime ning seetõttu on saavutatud madalam vibratsioonitase. Sõltumatu vedrustus.
Iseseisva rattapaari mehanism on tehniliselt väga sarnane sõiduauto rataste vedrustusega, mistõttu Forterra HD traktoritel on sama mugav nagu autos.
Forterra HD-mudel on varustatud 100% -lise diferentsiaalilukustuse ja siduri vabastuse programmiga, et muuta masinjuhtimine lihtsamaks ja tagada parem manööverdusvõime. See süsteem põhineb eesmise ratta 4WD automaatjuhtimise, differentsiaalilukkude ja tagumise jõuvõtuvõlli automaatsel juhtimisel.
Õpi tundma Zetori traktoreid testsõidu kaudu! Me korraldame selle teile koos teie lähima edasimüüjaga.